mercoledì 2 febbraio 2022

Aria siciliana, con Giuni e Franco

 


Vite Parallele


Duminica jurnata di sciroccu
Fora nan si pò stari
Pi ffari un pocu 'i friscu Mettu 'a finestra a vanedduzza
E mi vaju a ripusari 
Ah, ah! 'A stissa aria ca so putenza strogghi 'u mo pinzeri 
Ah, ah! 'U cori vola s'all'umbra pigghi forma e ti prisenti 
Nan pozzu ripusari 
'U suli ora trasi dintr'o mari E fannu l'amuri 
'Un c'è cosa cchiù granni Tu si la vera surgenti Chi sazia i sentimenti 
Ah, ah! 'A stissa aria ca so calura crisci e mi turmenta 
Ah, ah! 'U cori vola sintennu sbrizzi d'acqua di funtana 
'Ndo mo' jardineddu mi piaci stari sula
 Ah, ah! 'A stissa aria ca so calura crisci e mi tormenta
 Ah, ah! 'U cori vola sintennu sbrizzi d'acqua di funtana '
Ndo mo jardineddu mi piaci stari sulu 
Mi piaci stari sula 

 Giuni Russo e Franco Battiato

Nessun commento:

Posta un commento